Vadovavimas ir valdymas

Įmonės konkurencinė aplinka ir jos vertinimas

Šių mokymų galiojomo laikas yra pasibaigęs. Rekomenduojame peržiūrėti kitus šio organizatoriaus mokymus arba kitus mokymus šioje kategorijoje.

Lektoriai:
Danguolė Skibiniauskienė

Patirtis konsultacinėje veikloje: 13 m. Vykdomi darbai: Seminarų vedimas: vadovams, pardavimo vadybininkams, marketingo, logistikos specialistams, aptarnaujančiam personalui; marketingo plano sudarymo, prekinio ženklo valdymo, rinkos tyrimų, klientų aptarnavimo, prekių išdėstymo, laiko valdymo ir kt. temomis. Vykdomi projektai: sandėlių ūkio auditas, atsargų valdymo projektai, efektyvių pirkimų organizavimo projektai, sandėlių darbo organizavimo projektai, įmonės struktūros reorganizavimo projektai, atestacijos projektai, personalo parinkimo ir vertinimo projektai, įmonės kultūros tyrimai. Patirtis vykdant kokybinius ir kiekybinius rinkos tyrimus alaus , farmacijos, drabužių, statybų, ledų, žuvies produktų, bulvinių traškučių, tualetinio muilo srityse. Įgyvendinti prekių išdėstymo projektai buitinių prekių ir baldų srityse, teiktos rinkodaros konsultacijos, vykdyti paslaptingo kliento tyrimai. Organizacijų vystymo projektų vykdymas: atliekama organizacijų struktūros diagnostika ir pareiginių nuostatų ruošimas, darbuotojų atestavimas,

1. KOKURENTŲ, RINKOS TYRIMAS

  • Konkurencinė aplinka ir jos tyrimo aspektai.
  • Konkurencingumas ir jo vertinimo kriterijai. 7 atšakų konkurencingumo vertinimo modelis.
  • Vartotojų ir rinkos vertinimas. Rinkos segmentų nustatymas. Rinkos ir atskirų rinkos segmentų talpos įvertinimas. Pagrindiniai verslo sėkmės kriterijai pasirinktoje rinkos nišoje. SWOT analizė.
  • Pagrindinių konkurentų įvertinimas. Konkurentų profiliavimas.

2. RINKOS TYRIMŲ ORGANIZAVIMAS

  • Rinkos tyrimo etapai
  • Pirminiai ir antriniai informacijos šaltiniai
  • Pirminių ir antrinių informacijos šaltinių parinkimas

Praktinė užduotis:Konkurencingumo vertinimo testas

3. PRODUKTO KAINODARA IR JOS FORMAVIMO PRINCIPAI

  • Klientų segmentavimas kaip pagrindinis kainodaros formavimo kriterijus
  • Kainodaros formavimo modeliai ir jų teikiami prioritetai
  • Konkurentų analizė pasirinktame segmentekainų aspektu

4. ASORTIMENTAS IR JO FORMAVIMO PRINCIPAI

  • Asortimento politikos formavimo elementai
  • Asortimento formavimo strategija
  • Produktų vertės elementų įvertinimas ir kamieninių produktų asortimente atranka
  • Prekinio ženklo analizė: žinomumo ir lojalumo įvertinimas
  • Naujo produkto sukūrimo ir įvedimo etapai
  • Produkto portfelio įvertinimas.

Praktinė užduotis: Naujo produkto testavimas

Lygis: Tipas: Trukmė: Miestas:
Tinka visiems Atviras seminaras 2008.12.04-05 Vilnius

Kaina: 295.41 €

Seminaro dalyviai vaišinami kava / arbata kavos pertraukų metu bei pietumis. Mokymosi metu kiekvienam dalyviui asmeniškai bus skirta mokomoji medžiaga bei po mokymų suteiktas kursų baigimo pažymėjimas.

Organizuoja: Nepriklausomų verslo konsultantų grupė, UAB
L. Zamenhofo 10-1, Kaunas
Tel. 8-37 226623; Faks. 8-37 222489
Svetainė: http://www.nvk.lt

Tvarkaraštis
Informacijos nėra
Kiti panašūs kursai